TÄVLING!

Jag tänkte ha en tävling för Foooers så är du foooer och intresserad läs vidare!
Det jag hade tänkt ha som "pris" är ett skal (iphone 4/4s) med killarna på OCH en videohälsning från en av killarna (beror på vem jag träffar) så ifall ni aldrig träffat dom och detta är den ända chansen att få något av killarna, ta chansen! 
 
Det enda ni behöver göra är att sprida min blogg på sociala medier (instagram, bloggar, twitter, facebook osv.)  sen måste ni tagga mig så att jag ser ELLER kommentera nedan vart ni länkat någonstans. 
För att få en större chans att vinna dessa 2 grejer kommentera varför just du ska vinna, sen är det bara att hålla tummarna. Jag drar en vinnare när jag tycker att det är tillräckligt många som medverkar! 
LYCKA TILL NU! 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

alltså jäklar va snällt :') du tänker på andra det är såååå bra

2 Anonym:

skriven

alltså jäklar va snällt :') du tänker på andra det är såååå bra

3 Emma Österberg:

skriven

Jag tävlar åt mina kompisar. Jag är inte speciellt galen i the fooo, men tycker de är bra. Om man vann, vare en eller två som vann? Skitsamma, Vet inte riktigt om jag kan säga namnen för dom kanske läser din blogg. Men mina två barndomskompisar ÄLSKAR killarna. Jag älskar de och tycker de förtjänar att få något som detta, för dom har otur hela tiden. Åker precis innan killarna kommer, missar dom hela tiden. Jag vill att dom ska få detta om jag vinner, för killarna betyder nästan allt för dom.

Jag har länkat din blogg på twitter och instagram (heter Emmaskuum på båda)

Åh hoppas att jag vinner, hade varit så skönt och dom hade hoppat av glädje!

4 Jennifer Stafrin:

skriven

Jag har delat på bla.. twitter och instagram. (Taggat dig)

Jag vill vinna för att för det första så bor jag i Örnsköldsvik som ligger 7 timmar ifrån Stockholm så det är ju inte direkt allta lättast att ta sig ner, detta betyder ju även att jag aldrig träffat killarna :(
Du verkar ärligt talat vara en fantastik tjej som kanske inte alltid har det allför lätt i livet men du står ändå med båda fötterna på jorden med ryggen rak och alla klarar inte det.
Jag vill vinna i din tävling för att jag vill ha chansen att få något av killarna, något litet eftersom att jag inte kan träffa dem.

För mig är våran familj viktig och jag är så glad att jag går vara en del av den, och jag skulle göra allt jag kan för att hjälpa en annan foooer, och om jag skulle få detta tillbaka skulle betyda så himla mycket.
För vissa kanske det är en vardagssak att prata med killarna men inte för mig.
Nu sk jag försöka avsluta detta med något bra haha.
Nemen hoppas att du orkade läsa allt och att du förstår att det skulle betyda mycket för mig.
Tack / Jennifer Stafrin 15 år. @Swed_Jennifer på twitter och @sweden_foooer_directioner på instagram.

5 Gabriella Andersson:

skriven

Hej! Jag vill vinna för att jag älskar killarna så enormt mycket och jag har sett dom 4 gånger live men har aldrig haft möjlighet att träffa dom och tagit kort osv. Det skulle betyda så jäkla mycket för mig att vinna och få dom här två sakerna. Att kunna kolla på videon när man mår dåligt. Ha det bäst! <3

6 Amela Orucevic:

skriven

Killarna betyder så himla mycket för mig. Det gör dom säkert för alla. Men det är så att jag har träffat dom 1 gång, och jag var inte ens i närheten av scenen då, har aldrig fått möjligheten att säga till dom hur mycket dom betyder för mig, inte ens ett hej, har inte nån follow av dom eller av nån i crewet på twitter. Får inte åka upp till Stockholm heller ..
Ja, detta kanske låter töntigt men om jag vann så skulle det betyda så jäkla mycket. Fast skulle dock inte behållt skalet, utan skulle nog gett bort det till min allra bästa vän som fyller år om några veckor. Vill bara att killarna ska veta att jag finns!
Har ALLTID otur i tävlingar men, det var värt ett försök :/

7 Daniela Engström:

skriven

Hej! Jag har länkat din blogg på Twitter (danielaengstrm) och ska länka på instagram (thefooofansswe) alldeles strax!
Jag vill vinna för att killarna betyder verkligen allt för mig och jag tror inte att jag skulle klarat vissa svårigheter som hänt min familj om dom inte kommit in i bilden!
Jag har alltid otur när det gäller att träffa dom! Jag har "träffat" Felix en gång, då när han skulle krama om mig och vi skulle ta bild så "kastade" sig en tjej i hans famn precis framför ögonen på mig så jag fick aldrig en kram eller bild! Jag måste alltid åka hem typ precis innan dom kommer ut! (För mina föräldrar vill typ inte att jag är där längre än 18 för det tar typ 1h att åka in/hem för mig kommunalt) det har hänt flera gånger att jag typ precis satt mig på tunnelbanan då jag ser på T.ex Twitter att dom kommit ut..... Sen har jag inte så mycket pengar så jag kan åka in närsomhelst vilket gör det ännu svårare att träffa dom!
Så det känns lixom som om det är meningen att jag inte ska få träffa dom! Och det är väldigt jobbigt! Känns som om mina föräldrar inte vill att jag ska träffa dom heller...

Hoppas jag vinner, då kommer jag blir så sjukt glad och då har jag en video av nån av mina favoritkillar att titta på när jag inte mår som sämst!

Du får ha det så bra! :D

8 Emma Österberg:

skriven

Okej,kom på att dom fick Iphone5 för inte så länge sen.. Aja, bättre lycka nästa gång.. :)

9 Mathilda Öhrn:

skriven

Jag älskar killarna, har inte fått den möjligheten att få prata med killarna och få säga hur mycket dom har hjälpt mig. Det skulle betyda sjukt mycket om jag vann. ❤️

10 Lina Yousef:

skriven

Hej!
Jag skulle jättegärna vilja vinna. Har aldrig träffat killarna. Jag såg de i Örebro på deras miniturné men det gick inte så bra på grund av kaoset. Jag bor rätt långt ifrån Stockholm så en videohälsning är det närmsta jag kan komma killarna. Dock kommer jag kanske till Stockholm på jullovet men inget är säkert.
Har även delat din blogg på Twitter. Hoppas att jag har lyckats att övertala dig!
Mvh Lina :)

11 Anonym:

skriven

Jag har skrivit på Twitter där jag heter jagbieber1
Jag har gillat the fooo sen i slutet av april. Jag såg dom den 23 april men då visste jag ju inte vilka det va. Jag förälder varje dag få ett svar av killarna på Twitter men lyckas aldrig. Jag bor 5 timmar ifrån Stockholm och det är väldigt dyrt att ta bilen upp. Jag har verkligen drömt om en videohälsning i år känns det som. Men nu när denna tävling kom så är det bara att hålla tummarna, puss

12 Emilia :

skriven

Jag har skrivit på Twitter där jag heter jagbieber1
Jag har gillat the fooo sen i slutet av april. Jag såg dom den 23 april men då visste jag ju inte vilka det va. Jag förälder varje dag få ett svar av killarna på Twitter men lyckas aldrig. Jag bor 5 timmar ifrån Stockholm och det är väldigt dyrt att ta bilen upp. Jag har verkligen drömt om en videohälsning i år känns det som. Men nu när denna tävling kom så är det bara att hålla tummarna, puss

13 Tildhafransson:

skriven

Hej Felicia! Jag tycker du verkar som en sån härlig person och jag diggar verkligen din blogg!
Jag har skrivit på Twitter, mitt fancount på insta och min blogg!

Jag vill SÅ GÄRNA vinna videohälsningen! Killarna betyder så himla mycket för mig , kan inte riktigt förklara. Men du förstår säkert va jag menar. Jag har aldrig " träffat killarna"
Men såg dom på grönan och i Göteborg.
Jag bor 4 timmar från Stockholm så det är inte så konstigt! Men jag och min kompisa åkte upp till Sthlm för att hänga vid studion, vi träffade dom aldrig.. Jag har liksom tappat lite hopp om du förstår.. Därför hade det betytt så mycket om jag vann! Jag har varit foooer sen maj ungefär! Och jag vet seriöst inte vad jag skulle gjort utan dom!
Jag hoppas verkligen du väljer rätt vinnare, hoppas att det är jag?
Kram kram kram

14 Alma Petersson:

skriven

Hej Felicia!
Jag har spridit din blogg på olika sätt tex. Twitter, Instagram, kik och facebook!
(jag har taggat dig på alla förutom kik).

Jag vill där i mot vinna för att jag har ALDRIG träffat killarna!
Det är helt sjukt att jag har sett dom i globen, Norrköping, ''the link up'' videon och när vi firade Omar.
Det har varit dom bästa dagarna i mitt liv!
Jag fick även se DIG en gång.
När vi firade Omar.
Jag bor jätte långt bort från Stockholm.
Om jag vinner kommer jag bli världens gladaste.
Felicia du är min förebild.
Hoppas jag vinner detta..
PLLLEEEAAASSSSSEEEEE underbaraste.

15 Anonym:

skriven

Hej jag heter Alma och jag är överlycklig över att du har denna tävling!

Jag har spridit din blogg på, twitter, facebook, instagram och kik.
Jag vill vinna tävlingen för att:
-Jag älskar killarna
-Jag har aldrig träffat dom
-dom får mig på bättre humör när jag mår som sämst!
-Dom betyder allt för mig
-Jag skulle bli världens lyckligaste
-Skulle göra mig på bättre humör efter begravningen på fredag...
-Dom är helt underbara och jag kan inte tacka dom nog över hur många vänner jag har fått i denna fandom!

Det var väl därför jag vill vinna.
Jag älskar både killarna och dig! :)
Love.

16 Fia Smajli:

skriven

Jag har spridit på Twitter (Fiasmajli) , på instagram (thefoooisperfect) och skickat till folk på kik. Jag vill verkligen vinna detta eftersom jag inte träffat eller sett killarna och det hade varit så underbart att höra en av killarna säga ditt namn, veta att du existerar. För det är så jobbigt att sitta här och veta att dom inte ens vet att du finns. Jag hade varit evigt tacksam om kag hade fått videohälsning, jag hade nog aldrig sluta skrikit. Jag skulle blivit superglad om jag vann ett ska med killarna på jag hade nog aldrig tagit av det verkligen :)!

17 Fia Smajli:

skriven

Jag har spridit på Twitter (Fiasmajli) , på instagram (thefoooisperfect) och skickat till folk på kik. Jag vill verkligen vinna detta eftersom jag inte träffat eller sett killarna och det hade varit så underbart att höra en av killarna säga ditt namn, veta att du existerar. För det är så jobbigt att sitta här och veta att dom inte ens vet att du finns. Jag hade varit evigt tacksam om kag hade fått videohälsning, jag hade nog aldrig sluta skrikit. Jag skulle blivit superglad om jag vann ett ska med killarna på jag hade nog aldrig tagit av det verkligen :)!

18 Neiis:

skriven

Hej! Vill först bara säga att det är otroligt snällt av dig att göra detta då det är många som inte har chansen att träffa killarna.

Jag vill gärna vinna då jag bor fem-sex timmar från Stockholm och är typ aldrig där då ingen i min familj vill åka dit så jag måste själv betala hotell, bensin osv om vi åker. Och jag har aldrig råd med det då alla mina pengar går till min foderhäst så ja. Och har lyckats missa dem när de varit i Göteborg och i närheten där jag bor.
Min högsta dröm är ju att träffa killarna, de är verkligen mina lifesavers, innan jag hittade ett av deras klipp på youtube så var jag deprimerad, skar mig, funderade på självmord. Jag är fortfarande deprimerad men så fort jag mår dåligt sätter jag bara på deras låtar och läser några tweets så mår man direkt bättre. Så utan dem hade jag likaväl kunnat vara borta från jordens yta...
Det skulle verkligen vara guld värt ifall jag vann detta och jag skulle bokstavligt talat varit dig evigt tacksam.

Kram Neiis (Spridit på Twitter @NeiisOfficial)

19 Alexandra Nimrodsson:

skriven

Hej fina Felicia! Nu när ni skulle äta under livestreamen så tog jag mig tid att kommentera vad jag gjort. Jag har då tipsat om din blogg på min blogg (http://nnimrodssons.blogg.se) , på twitter (AlexandraNmrdsn)ochi två grupper på facebook som handlar om bloggar (Alexandra Nimrodsson) Min instagram funkar tyvär inte på min mobil men ska försöka låna någons telefon och tipsa om din blogg där ikväll också!(alexandranimrodsson)
Så ha en bra kväll, kram<3

20 Jennifer wallin:

skriven

Hej! Vad roligt att du har en tävling, jag har vart med i en massa tävlingar om att vinna en Videohälsning men jag har aldrig vunnit. Känns lite som om detta är en väldigt stor chans. Jag har aldrig träffat killarna utan bra sett dem 2 gånger. Men jag ska se dem på annexet och jag ska även åka till musikhjälpen imorgon. Jag gillar inte att "gnälla" på att jag bor långt ifrån Stockholm men tyvärr så gör jag ju det och det är väldigt synd för jag tror att jag skulle haft större chans att träffa killarna då. Jag har vart utanför studion men tyvärr så fick jag inte ens se killarna :(. Men nog om allt gnällande, jag skulle verkligen vilja ha denna Videohälsningen för att det skulle betyda mycket för mig och det skulle göra mig oerhört glad. kramis. Tycker även att du är en väldigt stor inspiration, du har en väldigt bra Blogg och du verkar bara en jättetrevlig tjej.
Jag har delat din blogg på så bra och kreativa sätt jag har kommit på.

21 Ebba Mann:

skriven

Jag skulle vilja vinna för att jag har ALDRIG träffat någon av killarna och att få höra dom säga mitt namn skulle betyda så mycket. Jag saknar dom något enormt och eftersom att jag inte har träffat dom så känns det konstigt att säga det.. Killarna är allt för mig, jag såg dom 24/4 och ska se dom 5/4. Men jag hoppas fortfarande att jag kan få vinna. Jag har inte en iPhone 4 utan en iPhone 5 men jag tänkte då ge skalet till min kompis som också är en foooer och har en iPhone 4. Jag hoppas att jag vinner men det är du som väljer och jag kommer acceptera ditt val oavsett. ♥️

22 Emilia Zetterberg :

skriven

Hej Felicia!
Min allra bästavän fyller år nu på onsdag och allt hon önskar sig är en videohälsning från någon av killarna och jag har nu chansen att få hennes dröm att komma i uppfyllelse. Det här är verkligen en dröm! Hon är helt galen i killarna, hon gör exakt allt för dom och jag tycker att hon förtjänar de här så mycket! Hon rymmer hemifrån till Stockholm för att kunna stå vid studion, och försöka träffa killarna, för att hon vet att hon aldrig kommer få träffa dom om hon lyssnar på sin mamma. Hon gick ner på stan medans en skottlossning pågick för att köpa Frida tidningen. Hon offrar verkligen allt för dom, de är helt sjukt. Hon älskar dom mer än allt på denna jord.
Just denna månad har hon gått igenom så mycket, och just du skulle kunna förändra hennes liv och få henne att le och få henne att må bra och få hennes dröm att gå i uppfyllelse. Gör allt för att få se henne att le<3 Skulle kunna skriva en bok, men vi tar de kort :)
Har spridit din blogg på Facebook, Twitter (Emiliazetterberg), vine, videofyme, instagram (sevveottsen), sms, kik osv :) KRAMAR <3

23 Amal:

skriven

Jag är med. Har spridit på instagram med mina 2 konton @fooofooorever @amalisen1
Sen har jag delat på Twitter och du fm:ade @amalisens heter jag där. Jag delat på min blogg med. Http://amalisens.blogg.se
Jag vill vinna för att jag har aldrig träffat dom. Jag har alltid önskat mig en någonting med the fooo att göra. Detta skulle vara en perfekt julklapp. Jag hoppas jag vinner. Man får alltid hoppas. Och hoppas denna dröm går i uppfyllelse

Kommentera här: